Τηλέφωνο Κρατήσεων: 2816008777

#1 Food For Thought

Η εταιρεία Food Three συστήνεται στη Κρήτη και  παρουσιάζει το εκπαιδευτικό σεμινάριο στο ξενοδοχείο Aquila Atlantis στις 6 Απριλίου 2022 Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example

O επισιτιστικός και ο ξενοδοχειακός κλάδος στο μικροσκόπιο…

 *Mε εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και επιτυχημένη Χάτζη Φύλαξ*

H Food Three αντιλαμβανόμενη τις συνεχόμενες αλλαγές καθώς και τις διαφορετικές απαιτήσεις που ανακύπτουν στον επισιτιστικό καθώς και στον ξενοδοχειακό τομέα, προσφέρει στους επαγγελματίες του κλάδου ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις.

Από το service training μέχρι την συμβουλευτική και το management, η Εμπειρία ξετυλλίγεται σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα εργαλεία, τις πιο ουσιαστικές μεθόδους και πρακτικές με μία διάδραση απόλυτα βιωματική.

Αυτό που ενδιαφέρει την αγορά πλέον είναι η εξατομικευμένη προσέγγιση, η αποτελεσματική εργαλειοθήκη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της υπηρεσίας καθώς και το customer experience που εκτοξεύεται ψηλά και πραγματοποιεί αυτό που κάθε επιχείρηση χρειάζεται…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Ο κόσμος των επιχειρήσεων και του ανθρωπίνου δυναμικού βρίσκεται σε προτεραιότητα…

H Food Three “βγαίνει στον αέρα”…

Η πολυετής εμπειρία στο χώρο της εστίασης αποτελεί το μεγάλο εργαλείο της αλλά και την έμπνευση της… 

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους, πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του.

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη και η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί.

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Eκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο “προσγειώνεται” για 1η φορά στη Κρήτη

To σεμινάριο σχετίζεται άμεσα με τον επισιτιστικό και ξενοδοχειακό κλάδο

 Η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

“Behind every great leader, there is a great advisor.”

Έχει στόχο να εστιάσει και να εμβαθύνει στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη, στο οποίο εσύ καλείσαι να ανταποκριθείς.

Το σεμινάριο ξεκλειδώνει δεξιότητες, παρουσιάζει νέες τάσεις ηγεσίας και εξυπηρέτησης και προωθεί καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Επιπλέον στην κορυφή της ιεραρχίας του  εκπαιδευτικού προγράμματος βρίσκεται η μετά Covid εποχή με την ψυχολογία και την εμπειρία του πελάτη να παίζει καθοριστικό ρόλο και να αναδημιουργεί μία νέα πραγματικότητα. Το customer experience θα βρεθεί στο μικροσκόπιο και θα παρουσιάσει την δυναμικότητα του καθώς και την απόλυτη ανάγκη υλοποίησης και πραγμάτωσης του από την μεριά των επιχειρήσεων και του προσωπικού.

Το σεμινάριο σίγουρα θα αποτελέσει “Tροφή για Σκέψη”  και παράλληλα θα δημιουργήσει τις συνθήκες εκείνες που η εταιρεία σου σίγουρα αναζητά…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Η αναγνωρισμένη εισηγήτρια Χάτζη Φύλαξ

Our mission is to transform companies’ culture from customer service to offering customer experience…


Η κυρία Χάτζη Σκευοφύλακα (MSc) είναι υποψήφια Διδάκτωρ και κάτοχος MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, NLP Certified practitioner και CEO της επιχείρησης Hatzi Filax Group Consulting|Training|Technology.

Με την επιχείρησή της και την ομάδα της συμβουλεύουν και εκπαιδεύουν κάποιες από τις καλύτερες και πιο αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από

30.000 άτομα και έχει δημιουργήσει περισσότερους από 1.500 εκπαιδευτές σε επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, καθώς και ελεύθερους επαγγελματίες.

Έχει διατελέσει Πρώην Γενική Διευθύντρια στην Epsilon Net και Διευθύντρια της Σχολής Σπύρος Σκλαβενίτης και Αναπληρώτρια διευθύντρια στην επιχείρηση “Ι & Σκλαβενίτης”.  Στο ιστορικό της καριέρας της έχει συνεργαστεί, διδάξει και διδάσκει σε κορυφαίες και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ελλάδας. Είναι αυθεντία στο πεδίο στη διοίκηση και οργάνωση Ανθρώπινου Δυναμικού και στην Εκπαίδευση υψηλών αποδόσεων.

Στις μεγαλύτερες προσωπικές επιτυχίες και διακρίσεις της συγκαταλέγονται η αναγνώριση της από το περιοδικό Who is Who, αλλά και η συγγραφή και έκδοση τριών παιδικών βιβλίων, βασισμένα στη συναισθηματική νοημοσύνη και τον νευρογλωσσικό προγραμματισμό. Τα βιβλία έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά και γαλλικά.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Η συνεργασία της Food Three με την αναγνωρισμένη Χάτζη Φύλαξ παρουσιάζει το σύγχρονο εκπαιδευτικό σεμινάριο 

    “Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example 

Περιγραφή/Στόχοι:

 Με τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο θα γνωρίσετε τους τρόπους για να:

  • Εφαρμόζετε τις αρχές διοίκησης & ηγεσίας στην καθημερινότητά σας με σκοπό την επίτευξη των στόχων σας και τη σωστή καθοδήγηση των ανθρώπων σας προς τους στόχους αυτούς.
  •  Μπορείτε να ανταποκριθείτε και να καθοδηγήσετε αποτελεσματικά την ομάδα σας.
  • Ελέγχετε και να αναπτύσσετε τις διαδικασίες σας με σκοπό την μεγιστοποίηση της εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησής σας.

 Ενότητες του Σεμιναρίου:

Ενότητα 1η:

Από την εποχή της εξυπηρέτησης στην εποχή της εμπειρίας

Η Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience) 

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι η Εμπειρία του Πελάτη και πως διαφέρει από την Εξυπηρέτηση
  • Κατηγορίες Πελατών
  • Τι Εμπειρία μπορεί να έχει ο Πελάτης μου
  • Εξωτερικός Πελάτης – Εσωτερικός Πελάτης
  • Προσφέρω ΕμπειρίαΤο Ταξίδι του Πελάτη στην Επιχείρησή μου
  • Ο κύκλος της Εμπειρίας του Πελάτη – Τα εργαλεία μου

 Ενότητες του Σεμιναρίου

Ενότητα 2η:

“Ηγεσία – Leadership: Ηγεσία δια το παραδείγματος - Lead by Example

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι Ηγεσία;
  • Ηγέτης
  • Manager
  • Καθοδηγητής
  • Δημιουργώ ομάδες
  • Εργαλεία Ηγεσίας
  • Πως να καθοδηγούμε τους ανθρώπους γύρω μας

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε:

*όλες τις βαθμίδες εργασίας του επισιτιστικού και ξενοδοχειακού κλάδου*

  • Διευθυντές
  • Επιχειρηματίες
  • HR Managers
  • Επαγγελματίες του χώρου
  • Στελέχη HORECA
  • Εταιρείες με επισιτιστικές και ξενοδοχειακές υπηρεσίες

Mεθοδολογία:

Τα προγράμματα της Hatzifilax αποτελούνται από θεωρητική εκπαίδευση και διαδραστικές ασκήσεις, έτσι ώστε να εξασφαλιστούν τα μέγιστα αποτελέσματα σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες.Οι διαδραστικές ασκήσεις του σεμιναρίου εξασφαλίζουν την κατανόηση της θεωρίας και την άμεση εφαρμογή της, στην καθημερινότητα της εργασίας όλων των συμμετεχόντων.Το σεμινάριο είναι ανεπτυγμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων, έτσι ώστε να είναι εφαρμόσιμο ό,τι αποκομίσουν οι άνθρωποί σας από την πρώτη κιόλας μέρα της εκπαίδευσης.

*Δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης σε έντυπη μορφή

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή σας, μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας με τραπεζική κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕUROBANK

FOOD THREE E. KAI M. ΙΚΕ 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0020.12.0201943867 

IBAN: GR0802600200000120201943867